Κυριακή 22 Μαΐου 2011

Δ Ι Α Δ Ρ Ο Μ Ε Σ 3

Τις στολισμένες αναμνήσεις σου, σε τοίχους άπλωσες
Και όλο κρατιέσαι μάτια μου που δε μπορείς να στάξεις
Οι βολεμένες μου ανάγκες, τα θέλω τα δικά σου
Στις φειδωλές και σαρκικές σου απολαύσεις.

Σαν προγραμματισμένα με ακρίβεια λόγια της στιγμής
Ξορκίζεις απορίες που τρομάζουν τα όνειρα σου
Δεν το αντέχεις το σκοτάδι και το σπρώχνεις στην αυγή
Διάλεξες τα θνητά, να τιμωρήσεις τα ιερά σου!

Ανάσες παίρνεις φυλλομετρώντας την προσμονή σου
Την ειμαρμένη σου ψυχή, χειροκροτείς και αγριεύεις
Σε στενεμένο όραμα πλατειάζεις την ζωή σου
Θεοί και δαίμονες σε καταδίκασαν, την σάρκα να παιδεύεις.

Αυτή η σκέψη σύνορο έχει την.. Στιγμή!
Τα λόγια σου χαμένα στα δικά μου..
Θες να την ζήσεις ζωντανή, όχι νεκρή
Τα γυροφέρνεις, μήπως σωθεί ο εγωισμός σου.

Μέσα στις ίνες του μυαλού σου, μια αποθήκη
Που κάθε μέρα εκεί.. συλλέγεις τα όνειρο σου
Σε μια αλήθεια τριγυρνάς, που όλο τελειώνει
Και οξειδώνουν τα σταγονίδια των σιωπών μου.

Ένας κύκλος, με ίδιο δρόμο με αμαυρώνουν
Οι αναμνήσεις απ το ατέρμονο μου χάος
Κάθε αυγή οι αποχρώσεις μου, σε λιώνουν
Μένω στην άκρη.. μαζεμένη ως το τέλος!

Κι προσπαθώ αυτά που μείναν να ημερέψω
Χωρίς ελπίδα, η καρδιά με συρρικνώνει
Και προσπαθώ τις εμμονές μου να μπερδέψω
Μα όλο μπερδεύομαι στο ίδιο μου.. παιχνίδι.

Την νοσταλγία θες να διώξεις και τεντώνεις
Μες την σιωπή μου, όλο γιατί να με ρωτάς
Μα όσο φεύγεις όλο στο πίσω μου.. διπλώνεις
Έκτακτη ανάγκη έγινε η αγάπη και φονιάς!

Σαν δω τα σοβαρά μου αυτοσαρκάζομαι
Καταδικάζω σε όλα τα επίπεδα τα αισχρά μου
Ζωή ή θάνατος στους πέντε ανέμους και σκορπίζομαι
Σα σφάγιο ιδανικό και μύστης στο βωμό μου.

Κι όσο ανεβαίνω απ τα μάτια στην οντότητα σου
Απεγνωσμένα ψάχνεις.. τα σοβαρά λυτρωτικά μου
Πολεμιστής φθαρτός, που σφάζει τον χαμό μου
Ακροβατώ νεκρή κι εσύ γαμπρός στον εαυτό σου.

Με καταδίκασε μια αλύτρωτη κατάλευκη κατάρα
Να κουβαλάω στις πλάτες μου, τις μνήμες των αιώνων
Άλμα στην προσμονή, της μιας στιγμής, τα χρώματα
Σε μια αυταπάτη τραγουδιού, φάλτσων τενόρων…


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου