Τρίτη 1 Μαρτίου 2011

ΚΑΛΕΣΜΑ



Άλλο ένα βράδυ ακόμα,
που δεν είσαι εδώ
Κόβετε η ανάσα
και δεν ζω.
Με ξεγέλασε ένας ήχος,
ότι θα σε δω.
Της καρδιάς ο χτύπος,
στο μισό..

Σου φωνάζω, δεν με νοιάζει,
ότι κι αν συμβεί!
Θέλω τη ζωή,
που ακολουθεί!
Έρχεσαι, απλά και φεύγεις
κι έμεινα εκεί…
Χάνεται όταν λείπεις,
«η Στιγμή…».


Καρδιά μου, ότι και να λέω,
Μα.. όπου κι αν βρεθώ,
είσαι πάντα μέσα στο μυαλό.
Σ όποιο βήμα και να κάνω,
νιώθω θα χαθώ
κι όταν είμαι χώρια σου, πονώ.

Καρδιά μου, όλα σου τα λάθη
εγώ, σου τα φιλώ.
Και την λεπτομέρεια σου, αγαπώ!
Μια φωτιά με σιγοκαίει,
νιώθω θα καώ.
Ας με σβήνει η ανάσα σου,
όσο ζω..!


Άλλο ένα βράδυ ακόμα,
θέλω να σε δω.
Λέω πως σε λίγο,
θα σαι εδώ.
Να κλειστώ, στην αγκαλιά σου,
μέσα στην ψυχή.
Όλη η ζωή μου,
είσαι .. εσύ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου